Działania marketingowe - skutki w podatku dochodowym
1. Zakup gadżetów reklamowych
2. Promocja wyrobów własnej produkcji
3. Wystrój siedziby firmy
4. Przeprowadzenie kampanii wizerunkowej
5. Prezenty dla kontrahentów
6. Wynajęcie loży VIP na stadionie
7. VAT od zakupów niestanowiących kosztów podatkowych
8. Podatkowe rozliczenie otrzymanego prezentu u klienta i kontrahenta
9. Udział w akcji charytatywnej
10. Drobne posiłki podczas spotkań biznesowych
11. VAT należny od importu usług reklamowych
12. Reklama przyszłej firmy
13. Spotkanie integracyjne z udziałem osób współpracujących
14. Uczestnictwo w zagranicznych targach a pobór podatku u źródła
15. Próbki otrzymane i przekazane nieodpłatnie
16. Usługi gastronomiczne nabyte w związku z zakupem środka trwałego
17. Woda dla klientów
18. Opłata motywacyjna dla kontrahenta za nawiązanie współpracy
19. Sponsoring
20. Różnica kursowa od wydatku o charakterze reprezentacyjnym
21. Działania w ramach społecznej odpowiedzialności biznesu
1. Wydatki na różnego rodzaju upominki przekazywane kontrahentom
2. Koszty ponoszone w związku z udziałem w targach branżowych
3. Brak daty wystawienia faktury dokumentującej zakup reklam na portalu społecznościowym
4. Wydatki na imprezę szkoleniowo-integracyjną
5. Organizacja prestiżowego konkursu będącego medialnym wydarzeniem
6. Obowiązki płatnika w związku z wydaniem nagród w ramach sprzedaży premiowej
7. Ulga sponsoringowa
8. Zakup dla pracowników biurowych ubrań służbowych oznaczonych firmowym logo
9. Podatkowe konsekwencje nabycia towaru za symboliczną złotówkę
Jeśli nie znalazłeś informacji, której szukasz, wejdź do serwisu | ||
www.PodatekDochodowy.pl » |
Serwis Głównego Księgowego
Gazeta Podatkowa
Terminarz
DRUKI
Darmowe druki aktywne
WSKAŹNIKI
Bieżące wskaźniki wraz z archiwum
KALKULATORY
Narzędzia księgowego i kadrowego
PRZEPISY PRAWNE
Ustawy, rozporządzenia - teksty ujednolicone
FORUM
Forum aktywnych księgowych
|